Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення товару. Обмін або повернення товарів здійснюється згідно з чинним законодавством. Товар належної якості можна повернути або обміняти згідно з законом "Про захист споживачів". Терміни повернення та обміну: Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється по домовленості. Умови повернення товару: товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Повернення коштів: У разі повернення товару повернення коштів здійснюється на протязі 1-3 робочих днів з моменту отримання товару магазином. Кошти повертаються у визначений спосіб за домовленістю сторін. Як повернути товар: Переконайтеся, що товар відповідає нормам з пункту "Умови повернення товару"; Обов'язково зв'яжіться з нами за номером телефону: +38050-859-18-05 Відправте нам товар поштовим оператором "Нова Пошта", за вказаною менеджером адресою; Як тільки ми отримаємо товар, ми його оглянемо і зателефонуємо за вашим номером телефону; В залежності від результату перевірки, ми повернемо вам кошти на вказані вами реквізити. Вартість доставки товару при поверненні: Вартість доставки при поверненні нараховується за встановленими тарифами логістичної компанії "Нова Пошта". Доставка товарів у зворотному напрямку оплачується покупцем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.